جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ حجت‌الاسلام عاشوری گفت: غفلت از دشمن و اعتماد به آن، دنیا زدگی، کم کاری و عدم مبارزه جدی با فساد از موانع حرکت دولت اسلامیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) با اشاره به اینکه معتقد هستیم امام زمان(عج) از کارهای ما آگاه است، اظهار داشت: مهدی باوری در زندگی فردی و اجتماعی ما تاثیر شگرف خواهد داشت.

وی با تبریک امامت حضرت حجت(عج)، افزود: اگر شخصی دائم توجهش به وجود مقدس ولی عصر(عج) باشد، همواره از اعمال بد می‌پرهیزد.

امام جمعه بخش سیراف اظهار کرد: سستی بینش و ایمان انقلابی و اسلامی، عدم باور به ظرفیت‌های درونی و همچنین اعتماد به نسخه‌های بیگانگان حرکت دولت اسلامی را کُند می‌کند.

حجت‌الاسلام عاشوری، بیان کرد: غفلت از دشمن و اعتماد به آن، دنیا زدگی، کم‌کاری و عدم مبارزه جدی با فساد از دیگر موانع حرکت دولت اسلامیست.

وی ضمن تسلیت شهادت امام عسکری(ع) با اشاره به دو ماه عزاداری شیعیان، خاطرنشان کرد: عزاداران اهل بیت(ع) در گرمای هوا با برپایی تجمعات بزرگ حسینی هم‌صدا با شیعیان و آزادی خواهان جهان، دلدادگی خود را به سالار شهیدان به اثبات رساندند.

امام جمعه سیراف گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از خدمات صادقانه آحاد مردم بخش سیراف و همه مجموعه‌ها و ارگان‌ها که موجب برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های محرم و صفر شدند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha